Ontvangst op de luchthaven.
Ontvangst in het Navjyoti Center in Kathmandu
Sister Lisa, schoolhoofd van het Navjyoti Center
Een klaslokaal...
Schoolse vaardigheden...
Bespreking en verdeling van het materiaal...
Hilde toont nieuwe creatieve technieken...
Een jongen met een wonderbaarlijke gave...
Nele samen met de muziekleerkracht...
Een klasoverschrijdende activiteit...
Paul bakt Vlaamse pannenkoeken met de leerlingen...
En een meisje toont fier het resultaat...
Het lokaal dat we willen inrichten als sensorische ruimte...
Schilderen met adembenemende verf...
... in ploegen...
Nieuwsgierige kinderen komen een kijkje nemen...
Guido legt nieuwe elektrische leidingen...
Paul helpt bij het plaatsen van de elektrische leiding...
En ook de secretaris komt een handje helpen...
De sensorische ruimte is klaar...
Een detail van de sensorische ruimte...
Een meisje met autisme vindt de trampoline een belevenis...
Afscheid van het Navjyoti Center met zang...
... en dans...
... en een tekening...
Een detail van de Himalaya vanuit Sarangkot gezien...
Het Day Care Center in Sarangkot (Pokhara)...
De kleuters verzamelen op de speelplaats...
Een klasje in het Day Care Center...
Kleuters op de kussens...
We installeren de droomschommel...
Een kleuter met een motorische beperking in de droomschommel...
Materiaal uit Vlaanderen meegebracht...
De kleuter met de motorische beperking met de leerkracht...
Ann demonstreert de orthopedische bal...
Een kleuter probeert het sensorische materiaal...
Bewegingsactiviteit met ballonnen...
Een bewegingsactiviteit in de klas... Nabootsen wat je op de prent ziet...
Wat je kunt doen met wegwerpmateriaal: Vlaamse "bollo smitto"...
En bellen blazen...